Lukas Vesely
BMW X6 M50d
Aktualizováno: 22. 10. 2019
X šestka s velmi špatným lakem. Spoustu času stráveného na retušování. Tříkroková úprava laku byla zapotřebí kvůli četnosti návštěv v kartáčové myčce. Lak byl poškrábaný i od keřů.
Výsledek byl parádní, přes 90 procent laku bylo zachráněno a po konzervaci sealantem a tvrdým karnaubským voskem vypadalo auto perfektně. Strojového leštění na autě bylo 25 hodin. Byla to krásná práce.
Motor vyčištěn pomocí páry štětce a prostředků, který byl následně po důkladném vysušení naimpregnován.

Po prvním kroku leštění byl lak zabaven hrubých škrábanců od keřů.

Další dva kroky tento krásný černý lak vytáhly do zrcadlového lesku.

ČÍM VŠÍM SI VŮZ PROŠEL Z VENKU?
Tlakové mytí (šetrné)
Aktivní pěna pH neutrální (váže na sebe nečistoty)
Ruční mytí kol systémem dvou věder a přípravkem vyvinutým přímo na kola
Detailní mytí disků kol a podběhů
Ruční mytí karoserie systémem dvou věder
Důkladné mytí prahů a dveřních prostor
Vyčištění motoru s následnou konzervací
Dekontaminace chemická/ruční
Dokonalé odmaštění
Retušování drobných škrábanců
Tříkroková korekce laku
Předsušení vzduchem
Dosušení ručníkem z mikrovlákna s gramáží 1200 g/m2
Vyfoukání spojů pro zamezení otravného vytékání vody
Vyleštění vnějších oken
Impregnace vnějších plastů
Impregnace gum
Strojové nanesení sealantu (vrstva 1)
Ruční nanesení nejkvalitnějšího tvrdého karnaubského vosku (vrstva 2)
Ošetření disků kol syntetickým voskem
Vyleštění do okouzlujícího lesku